Amazon MP3 Clips

marți, 10 martie 2009

Che Guevara (argentinian l928 - l967 )


La Antena 3 spionul american Rodrighuez, povesteste cum l-au capturat pe Che Ghevara. Che, idolul generatiei mele putin mai marisoara caci, cum am mai povestit aceasta se datora surorilor colegelor mele studente la drept, care aveau cunostinta de Che Gurevara. Erau indragostite de el. Dupa revolutie am aflat si eu ca, era insurat si avea si 4 copii. Nu stiam decit ca era medic. Cred ca e o mare lovitura pentru ele, sic! afind dupa peste 4o de ani ca, cel de care se indragostisera nebuneste si ne influentau si pe noi prin ricoseu, sic ! ca era insurat si cu 4 copii. Dar noi eram ca oile ne luam dupa cele mai mari, in rest eram prostute. Orice s-ar spune nu se neaga nici acum ca Che, a fost singurul revolutionar autentic. Nici Fidel Castro nu a fost demn de el. I-a placut locul caldut de conducator comunist al Cubei. Dar Che Ghevara a fost prins in Bolivia, numai de o mare gresala de strategie, cind si-a impartirt armata in doua si asa despartit a putut fi capturat, prin ambuscada, de armata Boliviana condusa de serviciile secrete americane, conduse de acest spion american, care relateaza totul in direct la Antena 3. Eu nici nu ma uit ca nu vreau nici acum sa stiu ca Che a fost omorit , dar despre acest trist episod,v-am mai povestit de citeva ori si nu va mai plictisesc. Daca v-ati uitat ati vazut pe singurul revolutionar adevarat care a refuzat functia de ministru in Cuba si a plecat mai departe, ca a fost strategie buna, sau instaurarea comunismului a fost proasta, dar el a parasit familia si a plecat pentru un ideal, a luptat cu tot sufletul si in Africa si apoi in Bolivia. Ideologia pentru care s-a sacrificat, reprezinta inflacararea unui suflet nobil. A luptat pina la moarte pentru un ideal, chiar daca din punctul meu de vedere era gresit. Mai devreme sau mai tirziu tot ii intindeau o ambuscada si tot pierea. El se voia numai deschizator de drumuri, facea revolutia, instaura comunismul si pleca mai departe. De aceea i se zice ca a fost revolutionar de profesie. Dar vedeti ce frumos este chiar si capturat , chiar si mort. Capul sus, pieptul inainte !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu