Amazon MP3 Clips

vineri, 27 martie 2009

Nu sint rasista !!!


Nu vreau sa fiu catalogata drept rasista. Nu am fost niciodata caci v-am mai povestit ca noi copii mergeam de mici in Mimiu seara de la lo la l2 . Asta pentru ca parintii ne chemau, seara la 9 acasa si ca sa scapam, fugeam la Mimiu, de la Pompieri. Niciodata nu n-i s-a intimplat nimic, nu am auzit sa fi patit cineva ceva. Si eram fete si ne intilneam noaptea cu rromii (tigani se num eau atunci ), pe podul de lemn si in Mimiu si nu ne-a atins, nimeni cu un deget.Ziua mergeamin Mimiu la Raf. Standard(demolata) la tenis de masa si la strand.Stateam mereu seara pina tirziu sa ne jucam, in Cimitirul Bolovani, sau cel Catolic. Niciodata nu am patit nimic. Parintii erau linistiti ca, ne stiau in siguranta. V-am mai povestit ca locuitorii din imprejurimile acestor 2 Cimitire in timpul bombardamentelor aprige de pe Ploiesti fugeau in cimitir si se ascundeau in cavouri. Asa ca lumea era obisnuita si in anii l95o sa stea pina noaptea in cimitir si noi copii la fel. Pe urma s-a infiripat frica in inimile noastre, cind dupa zeci de ani au scapat lucrurile de sub control. Mai ales acum cind in cirdasie cu romanii rromii(tiganii),intra peste oameni in casa, sa fure, sa ii bata si mai cheama si in ajutor Politia. Asta inseamna sa lasi lucrurile cu rromii(tiganii), la voia intimplarii. Chiar de curind m-am intilnit cu un fost coleg de scoala primara care a venit pentru scurt timp la noi la scoala Il stiti si dvs., N. de la mai multe eminsiuni tv. in care se vaita ca este indragostit, de vinzatoarea care vinde, la chioscul lui de piine. Si-a lasat nevasta si copii dupa zeci de ani de casnicie. Mi-a spus ca are inima tinara. A fost Consilier la Etnia rromilor de la Primaria Ploiesti. Si el mi-a spus ca isi aduce aminte ca noi fetele chiar mai marisoare intre 7 si l5 ani veneam la o familie la tv. noaptea in Mimiu. Si stie ca, nu am patit niciodata nimic. Dar ce te face acum,cind nu poti iesi nici pe inserat pe strada. Asta nu este rasism. Caci nu fac rromii singuri fara cozile de topor romani care, ii indeamna la rele sa se bucure si ei. Cu rromii trebuie sa iti vezi de treaba ta si nici ei nu se baga pe tine. Dar cind sint impinsi , de la spate de inconstienti atunci, nu mai pot fi opriti. Cred ca fiind din oras cunosc multi rromi si nu am avut niciodata nimic impotriva lor. Mai ales ca in anii l95o in Mimiu au avut domiciliul fortat, din punct de vedere politic, avocati, procurori, ingineri, medici maistrii. Si acesti intelectuali de rasa, s-au inteles bine cu ei. Au mai murit de suparare, pina sa li se ridice interdictia ca au fost pedepsiti pe nedrept,ca erau interlectuali si au vrut sa-i umileasca si i-au bagat intre rromi(tigani), dar si-au vazut fiecare de treaba lor si rromii (tiganii) si-au vazut lun gul nasului si nu au depasit masura. Erau foarte bucurosi cind copii lor erau botezati de romani si nu stiau ce sa mai faca pentru ei. Ii puneau in capul mesei, ii serveau cu ce aveau mai bun. Nu sint decit amintiri frumoase despre ei. Eu nu am auzit lucruri rele. Dar acum sint asmutiti de rom inii inconstienti. Fara sa se gindeasca la repercursiuni. Nu sint rasista !Capul sus pieptul inainte !!! papapa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu