Amazon MP3 Clips

luni, 30 martie 2009

Vedere de la geam


Nu va fie teama, nu abandonez scrisul. Mai ales acum cind aici, in tot ce ma inconjoara e o mina de aur. Oameni, fapte, atitudini, pe care nu le-am mai intilnit, niciodata. Am lucrat cu mari personalitati, cu femei aristocrate(cum ati citit), cu fete de la tara, cu muncitori, dar nu am intilnit oameni ca aici. Am vrut sa nu trec fara sa consemnez, felul lor de a fi autosugestionindu-se ca, sint ceea ce nu sint. Dind lectii de morala si educatie cind au ramas repetenti, la aceste cursuri. Eu stiu cel mai bine ce inseamna sa vrei sa faci ceva din tot sufletul si sa nu poti, sa fii o dezamagire pentru cei care asteapta, mai mult de la tine si tu nu poti da. Va reamintesc ca mama vitrega, italianca Julieta era pianista, aveam in casa pian de concerte cu 2 coarde si eu nu am fost in stare de nimic. Au trebuit sa-l vinda sa continue constructia la casa. Dar faceau un efort, daca si eu as fi putut face un efort. Dar de unde nu este, D-zeu nu cere. Nu am avut ureche muzicala, trebuia cultivata totusi si de aceea orice efort asi fi facut, era in zadar. Mai tirziu nou angajata si foarte tinara cind mi s-a ceruit sa scriu, pentru muncitori si despre muncitori ca sa nu dezamagesc iar, m-am straduit cit am putut. Cu aceasta meteahna am ramas si acum, dar atunci am dat pina la urma, dupa ce a venit primul copil, bir cu fugitii si m-am calificat laboranta, sa traiesc linistita intr-un laborator, intre femei simple si sa nu aiba nimeni nici un fel, de pretentie de la mine. Mai tirziu am plecat la U.M... Asa ca nu stiu daca am facut ceva perfect, dar unde am putut m-am straduit. Eu nu renunt la articolele mele , chiar daca sint considerate rasiste, caci am scris numai adevarul si infractori sint si romani si rromi(tigani). Cu cuvintul "tigan" am trecut de cenzura si de pe HotNews. Ar fi pacat sa nu redau chiar atmosfera aceasta de cloaca, in care ne aflam,fara voia noastra si imi pare rau ca sanatatea nu-mi permite sa descriu,mai in amanunt totul, nu numai superficial ca si cum as vrea, sa-mi fac doar datoria. Deci nu uitati am sa reiau cele mai dure, articole de care s-au speriat multi si pe care poate nu ati apucat sa le vedeti in totalitate, ca au am jucat cu ele alba-neagra. Nu mi-e frica de nimic si la puscarie au nevoe de mine sic! si vreau sa vad si viata de acolo. Sint in pana acum de subiecte bomba. Sic ! sic ! sic ! Am ghinion de obicei, nu vreau sa va mai dezamagesc iar . Capul sus, pieptul inainte !!!papapa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu