Amazon MP3 Clips

sâmbătă, 21 martie 2009

Sara Montiel


In anii l963-l964 la moda erau filmele cu Sara Montiel : Carmen de la Ronda, Violeta, Samba si multe altele. Noi fetele colectionam fotografii si nu pierdeam nici un film. Nu stiu cu ce ocazie a venit la noi in tara, dar stiu ca s-a infiripat o frumoasa si lunga poveste de dragoste intre Sarita si actorul Ion Dichiseanu. Venea Sarita des si statea mult ! Era innebunita dupa meciurile de footbal. Asa ca ziarele erau pline cu pozele ei, poze in care minca seminte.Am avut si eu citeva ziare, dar de-a lungul timpului s-au pierdut. Sa vedeti ce cintece frumoase si ce frumoasa este Sarita Montiel, pe You Tube. Dar tot mergind eu la film m-am transportat asa de tare, incit am uitat cine sint si m-am inchipuit Sarita.Asa ca odata iesind de la un film cu ea, vesela si fredonind melodia filmului, cind am ajuns acasa si nu stiu cum m-am uitat in oglinda, am izbucnit in plins. A fost socul prea mare. Din ce ma intreba tata, ce am de pling de se scutura camesa, vorba lui Creanga pe mine, din aia plingeam mai tare in hohote. Stiti dvs. de ce. Dar sa tineti secret. Uitati cum arata Sarita si o sa intelegeti mai bine. De atunci din anii l965-l966, nu am mai fost la filme cu ea. Cind o vedeam cit e de frumoasa ma apuca jalea. sic! Capul sus, pieptul inainte !!! papapa(P.S. As mai fi vrut sa spun ceva dar e rusinos, se supara barbatii, in l968 a avut concert la Sala Palatului si cind a aparut asa superba, cu forme pline se spune ca s-a facut liniste, de nu se auzea nici musca, doar bataile in scaun. Nu-i asa ca nu se poate scrie asa ceva? Rusine, mare rusine. Mai bine tin secret acest amanunt).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu