Amazon MP3 Clips

sâmbătă, 21 martie 2009

Stalin si Svetlana (moartea lui Stalin, bucuria romanilor)



Cind am scris articolul despre sarutatul miinii, nu am putut opri, sa nu fac o paralela cu sarutatu miinii, din punct de vedere politic. Cum am sarutat noi mina lui Stalin, care ne-a sugrumat tara. Cind in l939 la 23 aug. s-a semnat de catre rusii si nemtii pactul Ribentrop- Molotov s-a parafat din punct de vedere legal predarea Basarabiei. De aceea nu s-a tras nici un foc de arma, in mod aparent inexplicabil, la granita, cind rusii au cerut retragerea armatei si administratiei romane din Basarabia in l94o. Dar acest criminal Stalin, singurul preot ortodox ateu stiut, nu a fost agreeat nici de familia lui. La moartea primei sotii Ekaterina Stalin a spus ca a murit odata cu ea orice sentiment cald. A doua sotie s-a sinucis, fata Svetlana Alleluieva a fugit in SUA, de unde a refuzat sa vorbeasca ruseste si ultimii ani i-a petrecut la un Azil de Batrini din SUA.(in oct.2oo8 mai traia avea 82 de ani). Spunea ca uraste Rusia Sovietica. Nu am putut se nu vizualizez, cu ochii mintii, sarutul miinii lui Stalin, " Tatucul " nostru si sloganurile " Stalin si poporul rus, libertatea ne-a adus" , sau " Lumina vine de la rasarit". Cred ca va amintiti ca am mai scris, ca atunci cind au fost denuntate crimele comise din ordinul lui Stalin( milioane de oameni infometati pina la moarte, cu buna stiinta in Ucraina), deci denuntarea de catre Hrusciov, in aceea noapte din l956(cel care si-a scos pantoful din picior si a batut cu el in masa la ONU-un needucat, sa nu faceti ca el). Cadavrul lui Stalin a fost scos din mausoleu si aruncat la ciini. Vedeti ce efemera este celebritatea si cei mai crunti criminali cind nu mai au puterea, nu reprezinta decit mincare pt. ciini(de fapt niste oase de ros). Sa nu uitam ca moartea lui Stalin a fost anuntata mai tirziu cu 2 zile, tocmai pentru a se aranja ploile, pentru preluarea puterii de Hrusciov, in loc de 4 martie l953 a fost anuntata moartea pe 6 martie l953. Asa ca am sa va pun 2 foto cu Stalin si Svetlana in l935 si Svetlana Alleluieva in SUA la casa de batrini. Ce mai, sint nationalista si nu ma pot abtine. Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
Sarutatul miinii !
Cit de mult s-a scimbat lumea. Acum uitindu-ma la serialul turcesc " Poveste de familie", mi-am adus aminte de copilaria mea, in care eram pur si simplu terorizata sa, sarut mina unchilor mei si matusilor. Ei erau de moda veche, moldoveni de familie, nascuti in jurul anilor l88o-l9oo si voiau ca eu sa respect traditia. Pentru mine era teroare si de unde veneam trebuia sa zic "sarut mina" si chiar sa ma execut. In rest dupa ce treceam de corvoada asta, pe care o consideram cea mai mare umilinta, totul era perfect. Asta cred ca, s-a luat la noi de la turci,fiind sute de ani ocupati de ei. Caci vedeti ca asa fac ei cu copii lor, chiar daca sint mari. Si la noi in familia, de la Piatra Neamt a tatalui meu si verii mei mult mai mari ca mine, casatoriti si cu copii tot asa faceau sarutau mina urgent. Eu ma miram caci, ii socoteam mai cu minte ca mine si eram deznadajduita ca, nici odata nu o sa scap de aceasta corvoada. Lui tata nu-i sarutam mina si mereu auzeam cum zic unchii ca, face foarte rau ca, se trage de sireturi cu mine. sic ! Mai ales ca eu, nu stateam la masa, ci pe un taburet mic si mincam pe un taburet mai mare(nici asta nu-mi convenea) dar ma consolam cu farfuria mea de tabla mica, vopsita in culorile drapelului. Asa ca cred ca ar muri la loc, daca ar vedea unchii mei, cetatenii din Moldova si nu numai, cum isi bat parintii, ci le da cu toporul in cap, dar totusi eu cred ca acestia din urma, sint din familiile cele mai proaste, din scursorile societatii. Norocul meu ca am scapat de sarutatul miinii, care mi-a umbrit vointa in copilarie, a fost ca toata generatia lui tata s-a dus repede, caci si acum mai sarutam mina. Ori o sarutam repede sa treaca, sau mai incet creindu-le emotii sa ma ia de ciuf. Sic! Sic! Sic! Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu