Amazon MP3 Clips

luni, 12 octombrie 2009

Che Guevara, un brend de succes !


Vad ca Che este iar la mare moda. In zilele urmatoare cind voi repara calculatorul am sa reiau articolele si poza acestui revolutionar, care pina acum este integru si in ochii dusmanilor. V-am povestit cum generatia noastra era indragostita de el. Noi ca oile am aflat de la surorile colegelor noastre care erau studente la drept, de Che. Ne-au arat si o fotografie. Cind l-am vazut cu bascalia pe o ureche si cu insigna in fata am picat pe loc lesinate. Noi nu iubeam dar voiam sa fim in trend, adica in pas cu moda atunci.
Stiam ca este medic, dar la aceea vreme nu stiam ca este insurat si avea si 4 copii. Cind mai avea timp sa faca copii, daca era plecat mereu la revolutie, in Africa, America Centrala si multe proiecte esuate? Dar mai bine ca a murit tinar ca, vedeti ce batrin si urit este Fidel Castro?
Cuvintele lui au ramas mai valabile ca oricind : chiar in micile necazuri casnice(foloseam citate celebre), imi ziceam mereu citatul lui:" Nu fac nimic remarcabil, dar ce fac este esential".
Dupa revolutie si mai ales acum spun mereu alt citat al lui :"Decit sa traim in genunchi, mai bine sa murim in picioare "
Pe curind ! Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu