Amazon MP3 Clips

luni, 19 octombrie 2009

Comportamentul virstnicilor.


Mereu am vrut sa abordez comportamentul virstnicilor. De cind ma stiu am trait in preajma oamenilor in virsta, tata avea 49 de ani cind am venit pe lume, mamele toate 3 la numar erau in jur de 5o si de ani. Dar pina acum, mi-am facut o parere foarte solida despre ei. Vedeti cit de hotariti se pun pe treaba in toate domeniile? Sic! Prin tot ce fac, dau impresia ca vor sa traiasca o vesnicie. Fac totul metodic, ca pentru o mie de ani. Au singe in instalatie, nu braga. Dar nu despre toti virstnicii este vorba, aici in categoria aceasta nu intra talpa tarii, loazele, cei care sint obisnuiti din vremuri stramosesti, sa fie condusi si nu iau nimic pe cont propriui.
Aici este vorba de cei care au alta constructie sau mai bine zis structura a mobilului uman. Este vorba de cei care au avut ceva de spus in viata lor, nu au fost tiriti de val, ca niste frunze vestejite de toamna, facute musuroi cu maturoiul gunoierilor. Caci nu va sint straini, cei care de la virste tinerte arata si se comporta, ca niste mosneguti. Acestia sint cei care sint calcati in picioare de proprii copii si ajung niste cirpe de sters pe jos. Am sa caut sa ma fac mai bine inteleasa continuind acest articol, care vreau sa fie mai profund sufletesc si mai putin de suprafata sau de conjunctura.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
Publicat de Odorica Ion

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu