Amazon MP3 Clips

sâmbătă, 31 octombrie 2009

Exista in tara noastra un roman pur singe?



Foto:Henrik al IV-lea al Angliei, de Bolingbroke Uzurpator (1367-1413)
Foto:Mata Hari(1876-1917)
Am primit un gmail.
Un gmail care m-a facut foarte fericita. Debordez de fericire. Fericirea imi iese prin piele. Se spunea in acel gmail(poate l-ati primit si dvs.), sa nu pun materiale rasiste, xenofobe, caci nu vor fi publicate.
Cum asa cind eu nu-mi mai incap in piele de bucurie cind vad ca rromii ii bat pe romani, le fura tot din casa, de ramin in chiurul gol.
Prin piele sub forma de transpiratie, iese fericire din sufletul meu.
Cum sa le intrerupemm bunele intentii, bunatatea de care dau dovada, vrind sa ne sc oata afara din casa.
Cum as fi asa nevolnica, asa nerecunoscatoare? Rusine mie si tuturor care gindesc altfel. Rusine! Nu mai scriu ca nu ma lasa pisica, e revoltata si ma zgirie pe miini.
Singurii beneficiari ai revolutiei, sint rromii romanizati(fosti tigani), care acum cind bat si violeaza femei si fura din case ziua in amiaza mare strigind sa vina in ajutor Politia, ca sint discriminati. Asa mai zic si eu democratie originala. Cind ne vine si vremea noastra a celor autohtoni de mii de ani pe aceste meleaguri, sa beneficiem si noi ca minoritatile ocrotite, nu abuzate.
Vreau neaparat sa stiu, ca sa mor putin si cind o veni vremea fericirii sa inviez din nou, sa nu mai aud vorba asta cu rasisti, cu oportunisti, ca noi romanii "pur singe", beneficiem de toate drepturile, (bataie, viol, furt, omor), si ei minoritatiile ciocolatii, numai de nenorociri, strigate cu poalele in cap si pieptul dezgiolit. Dar bataiosi strasnici, cind e vorba de acaparat totul fara frica de nimic, fara munca, caci Dumnezeu nu exista pentru ei.
In Romania noastra cu o democratie kafkiana vorba lui Norman Manea, orice este posibil ! Sa nu suparam minoritatile bronzate,spre exemplu, sa le spunem altfel decit rromi sau chiar rromi romanizati, ca ne dau in judecata, dar ei facind toate salbaticiile, sub obladuirea statului absent, sau cel mai mult ingaduitor cu ei, sa nu-i suparam cu un cuvint, ce pretentii sa mai avem, mai ales la prostitutia politica afisata vitejeste?
Asa conducatori, asa condusi. Noi trebuie numai sa asistam neputinciosi. Cum am zis intr-un alt articol,"Razbunarea este o mincare, care se maninca rece" ! Asa a spus Henrik al IV-lea de Bolingbroke(1367-1413) al Angliei(uzurpator), asa cum am scris intr-un articol din l4 sept.a.c.
Anuntati-ma cu ce v-am rugat,(sa mor putin ca sa odihnesc), ca am obosit.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu