Amazon MP3 Clips

luni, 5 octombrie 2009

Imi pare rau ca v-am inoportunat iar (Jos impostorii !!!)


Foto:Elena Leustean(1935 n.Cernauti-d.2oo8 la Buc.) prima sportiva(gimnastica artistica) din Romania care a urcat pe podiumul olimpic Melbourne 1956 medalie de bronz.
Chiar ieri am vazut la tv. pe Primul Ministru, mi s-a parut un prim.m.de la secand-hend, care turuia ceva nu am retinut ce, ca o moara hodorogita care intre pietrele ei tocite de sute de ani macina aceeasi faina sau ca un patefon care are acul rasit de pe placa. Aceasta este impresia mea si de aici mi-am dat seama de ce este necondusa tara, este scapata de tot de sub con trol.La noi in tara face fiecare ce vrea. Nu exista oprelisti nici pentru hoti, criminali, infractori, rromni.
Am insistat sa va arat calvarul pe care il traim si il vom trai, fara sa ne dam seama, deoarece dvs. sinteti in virtejul viietii. Dvs. nu puteti aprecia de la distanta la rece, adevarata fata a situatiei in care va gasiti si ne gasim si noi, cei in virsta dar, pt.scurt timp. Nici in visele horror nu mi-am imaginat ca, voi aprecia comunismul. Acum inteleg perfect si atitudinea comunistilor fata de tigani. Despre legionari am auzit numai. Dar ei terminau (rromii)tiganii, prin deportari, crime, in timp ce comunistii faceau totul pe tacute " mucles". Sub pretext ca-i duc in alta parte ii terminau, de nu se mai stia nimic niciodata de ei. Caci la munca nu-i duceau ca, nu erau buni nici pentru Canal doar asa ca sa li se stearga urma.
Vedeti zilnic ce razboiaie se duc cu rromii(tiganii)si v-am spus ca si eu am simtit pe pielea mea. Era ca un cosmar.
Libertatea prost inteleasa in primul rind de catre stat, ne dauneaza in primul rind noua, locuitorii acesto meleaguri.
Romii(tigani) au bucurii mici sa arate ca sint rai si violenti ca sint puternici si ii termina pe romani si pe ei intre ei.
Caci autoritatile nu vor sa se bage in mod radical, ci numai ii mingiie pe cheliuta. Intelegeti ce vreau sa zic, ca nu sint nici rromii(tiganii) prosti si stiu sa-i prosteasca pe romanii mai slabi la minte. Din acestia sint destui,dar si cei care fac un pact , taxa de protectie, cu tiganii sa fie lasati in pace. Dar ce sa zicem de sefii politiei care, sint platiti (mita), de catre clanurile tiganesti de infractori?
Nu mi-am dorit niciodata disciplina din comunism dar mie mi-a ramas in minte si in cartea de munca, ca se tineau de cuvint.De ex.:la un an de la angajare, posturile adm.fiind blocate, sora si coechipiera de la gimnastica artistica a tarii Puica Ceampelea sora ei Elena Ceampelea era campioana tarii (1965-1966), a avut un accident la coloana, fatal si nu a mai putut concura. Atunci de la serv. Personal mi-a facut propunerea ca mai era o luna pina se deblocau posturile si nu poate sa o puna pe post de munc. pe nr.2 in ierarahia gimnasticii artistice a tarii, fiind sora campioanei nationale. M-au intrebat fara sa ma ameninte, daca vreau pentru o luna sa dau postul meu de functionara, lui Ceampelea P., caci voi fi avansata cu un salariul marit substantial.Eu nu prea voiam dar mi-era frica sa nu fiu pedepsita.Nu m-a amenintat nimeni si asa am facut. Locul meu era tot ca si inainte numai statul de plata il semnam in alta parte. Si nu o sa credeti a fost adevarat, luna urmatoare cind s-au deblocat posturile, am fost avansata functionar principal, cu un salariu marit cu 28o de lei la salariul initial, de functionar simplu de 64o de lei.Este adevarat am cartea de munca in fata. De aceea consider, caci eram foarte tinara si mi-a ramas in minte ca erau corecti(1967).
Numai o mina de fier mai poate face putina ordine in tara, daca nu se gaseste, ne vom scufunda in mocirla morala si fizica de acum tot mai mult pina va dispare neamul nostru drept si cinstit la origine, dar virusat incontralabili de infractori rromi, criminali si tot felul de gunoaie, care ne trag inapoi in timp in comuna primitiva. Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu