Amazon MP3 Clips

sâmbătă, 10 octombrie 2009

Nu fiti socati !


Sint socata, la Infirmi pe Google am gasit anuntul:" Se cauta voluntari pt.sex cu infirmi", in Elvetia la Basel, se fac cursuri de masaj erotic. Sa mai ziceti ca nu va impartasesc ce gasesc in materie de locuri de munca in occident, f.bine platite. Sic ! Cred ca apreciati efortul meu.).
Nu fiti socati de atitudinea comunistilor fata de handicapati. Eu am povestit ce am patit eu, dar am dat exemplu si din familie. Am exemple de la serviciu si dintre vecini.
Daca scapau cei nedepistati la nastere, erau buni scapati, numai familia se ocuopa de ei, fara nici un fel de ajutor din partea statului. Acum bolnavii sau handicapatii adevarati sau inventati,sint totusi ajutati de catre noi toti prin contributia materiala. Mai bine asa, caci chiar daca nu le-ar da ajutor financiar lor, nu ar imbunatatii situatia tarii, banii s-ar duce in buzunare incognito.
Statul lua amenda, parintilor care nu-si puteau duce copii la scoala din motive medicale. In privinta pensiei soaciale, de 35o de lei lunar, celor care nu au lucrat poate niciodata, era normal sa dea pensiile incepind de la aceasta suma. Caci care este diferenta unuia care, a lucerat 3o de ani si are 5oo de lei pe luna si unul care nu a muncit niciodata? Propaganda electorala care ne costa pe toti, tara fiind tinuta in mocirla nu in apa, ca sa nu se innece.
Partidul voia numai copii sanatosi, scapau numai cei care erau descoperiti mult mai tirziu sau cei care se imbolnaveau de poliomelita.
Comunistii erau cinici, caci nu contribuiau cu nimic, la cresterea sau tratamentul medicamentos al acestor fiinte nevinovate.
Dar ce faceau cu banii ? Plateau economia megalomana, supraproportionata, facuta cu imprumuturi externe inrobitoare pt. poporul nostru, si care a adus moartea lui Nea Pingilica si Codoi.
In vecini si la serviciu, auzeam ca dupa nastere mama, nu a venit cu copilul acasa ca i s-a spus ca a facut un monstru.Special ca sa o faca sa-i fie rusine cu ce a facut si a fost incinerat. Cum sa faca parinti frumosi, sanatori si destepti monstrii? Dar un mic defect, pe care statul comunist nu voia sa si-l asume, condamna un copil nevinovat la moarte. Dar am 2 exemple cu mame socate, care nu au vrut in ruptul capului, sa vina fara copil acasa si au luat unul abandonat in maternitate. L-au iubit, l-au crescut cu drag si dupa ce a trecut socul si au nascut alti copii sanatosi, acceptat de statul com unist.
Aceste lucruri se faceau pe tacute, fara stirea poporului, caci era rusine sa ai copii cu defecte, ii numeau monstrii.
Dar ce faceau cu banii ? Plateau economia megalomana, facuta cu imprumuturi externe inrobitoare pt. poporul nostru, si care a adus moartea lui Nea Pingilica si Codoi. Asa a fost si nu mai vream sa fie.
Am vazut ca presa a scris ca decretul lui Ceausescu de la l oct.1966, a facut lo.ooo de victime. In anii 198o-82, erau socotite 3oo.ooo de victime. Capul sus, pieptul in ainte !!! papapa
Sint socata, la Infirmi pe Google am gasit anuntul:" Se cauta voluntari pt.sex cu infirmi", in Elvetia la Basel, se fac cursuri de masaj erotic. Sa mai ziceti ca nu va impartasesc ce gasesc in materie de locuri de munca in occident, f.bine platite. Sic ! Cred ca apreciati efortul meu.).
Nu fiti socati de atitudinea comunistilor fata de handicapati. Eu am povestit ce am patit eu, dar am dat exemplu si din familie. Am exemple de la serviciu si dintre vecini.
Daca scapau cei nedepistati la nastere, erau buni scapati, numai familia se ocuopa de ei, fara nici un fel de ajutor din partea statului. Acum bolnavii sau handicapatii adevarati sau inventati,sint totusi ajutati de catre noi toti prin contributia materiala. Mai bine asa, caci chiar daca nu le-ar da ajutor financiar lor, nu ar imbunatatii situatia tarii, banii s-ar duce in buzunare incognito.
Statul lua amenda, parintilor care nu-si puteau duce copii la scoala din motive medicale. In privinta pensiei soaciale, de 35o de lei lunar, celor care nu au lucrat poate niciodata, era normal sa dea pensiile incepind de la aceasta suma. Caci care este diferenta unuia care, a lucerat 3o de ani si are 5oo de lei pe luna si unul care nu a muncit niciodata? Propaganda electorala care ne costa pe toti, tara fiind tinuta in mocirla nu in apa, ca sa nu se innece.
Partidul voia numai copii sanatosi, scapau numai cei care erau descoperiti mult mai tirziu sau cei care se imbolnaveau de poliomelita.
Comunistii erau cinici, caci nu contribuiau cu nimic, la cresterea sau tratamentul medicamentos al acestor fiinte nevinovate.
Dar ce faceau cu banii ? Plateau economia megalomana, supraproportionata, facuta cu imprumuturi externe inrobitoare pt. poporul nostru, si care a adus moartea lui Nea Pingilica si Codoi.
In vecini si la serviciu, auzeam ca dupa nastere mama, nu a venit cu copilul acasa ca i s-a spus ca a facut un monstru.Special ca sa o faca sa-i fie rusine cu ce a facut si a fost incinerat. Cum sa faca parinti frumosi, sanatori si destepti monstrii? Dar un mic defect, pe care statul comunist nu voia sa si-l asume, condamna un copil nevinovat la moarte. Dar am 2 exemple cu mame socate, care nu au vrut in ruptul capului, sa vina fara copil acasa si au luat unul abandonat in maternitate. L-au iubit, l-au crescut cu drag si dupa ce a trecut socul si au nascut alti copii sanatosi, acceptat de statul com unist.
Aceste lucruri se faceau pe tacute, fara stirea poporului, caci era rusine sa ai copii cu defecte, ii numeau monstrii.
Dar ce faceau cu banii ? Plateau economia megalomana, facuta cu imprumuturi externe inrobitoare pt. poporul nostru, si care a adus moartea lui Nea Pingilica si Codoi. Asa a fost si nu mai vream sa fie.
Am vazut ca presa a scris ca decretul lui Ceausescu de la l oct.1966, a facut lo.ooo de victime. In anii 198o-82, erau socotite 3oo.ooo de victime. Capul sus, pieptul in ainte !!! papapa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu