Amazon MP3 Clips

duminică, 4 octombrie 2009

Sa nu fii rasist !!!(noi nu vrem dar ei ne obliga, sa-i consideram o plaga supurind a societatii).


Indemnul sa nu fii rasist este lege, in tara noastra si sintem amenintati cu pedepse aspre. Dar noi ceilalti majoritatea ce sa facem? Sa-i ocrotim pe ei pe cei cetrati cu omenia fie ei (rromi)tigani sau handicapati?
Trebuie sa ne supunem celor care in virtutea faptului ca sint ocrotiti de lege, sint caracterele cele mai mirsave si mai urite? Este adevarat ca de cine ti-e mila si nu il lasi sa moara nu te lasa sa traiestui. Imi aduc aminte ca, in 1971 cind am nascut baiatul cel mare, nastere pelviana(cu picioarele), doctorita Negrutii care m-a asistat, cind eram la perfuzie mi-a spus, sa ma pregateasca, ca sint tinara si mai fac un copil, nu are nuimic, daca il pierd pe acesta. Dupa traavaliul lung de 24 de ore, a spus unei moase din cele 2 care ma apasau pe burta, cind a vrut sa-l apune de un picior care iesise, :"lasa-l, decit sa fie infirm, sa-si chinuie parintii si el sa se chinuie toata viata, mai bine sa moara ". Si parca atunci o forta divina i-a dat putere baiatului meu si la un zvicnet, a iesit in lume. De aici tragem concluzia ca in plin decret nu se admitea copii infirmi, sa cheltuiasca statu, degeaba cu ei. (Apropo am avut o nepoata Irina, care a fost infirma la pat si i s-a spus de la spitalul-camin, ca daca nu sta in fund sa croseteze maca, nu are sanse sa fie tinuta in viata.Parintii au luat-o acasa si au ingrijit-o 4o de ani pina au murit ei, de suparare, in anii 196o). Eu auzind si neacceptind asa ceva poate am contribuint de frica cu un ultim zvicnet la nasterea norocoasa, fara speranta pina atunci.
Acum dupa revolutie se pune accent pe ocrotirea celor cu handicap, chiar daca tara cheltuieste emorm, si cei care sint sanatosi muncesc si pentru ei. Dar cind se intilneste nefericit un handicapat cu un rrom, care au un simt al realitatii iesit din comun, atunci e jale, aceste 2 categorii care nu contribuie cu nimic la binele tarii, dar stiu sa faca rau numai, sub presiunea ca cei uriti din nastere facuti din mame bolnave care au in trecut bolnavi . Sub aspectul ca sint amariti si (rromii)tiganii au o inteligenta diabolica, punindu-i sa contruibuie decisiv la dintrugerea fiintelor, care nu se pot apara. Aceste rebuturi umane printr-un joc al sortii, beneficiind de mila colectiva ca, sa-i lasam ca si asa i-a batut D-zeu destul, ascultind orbeste de inteligenta rromilor iesita din comun la rele, nu sint demni de a abuza de bunatatea noastra colectiva.
Am condamnat pina acum aceasta atitudine, dar este profund gaunoasa, caci ocrotindu-i pe ei, ne dam pe mina celor care profita de prostia lor si ii manipuleaza ca o sabie deasupra capului nostru, de oameni milosi si de buna credinta, intretinuti din munca noastra. Nu sint rasista dar, trebuie sa explic cum societatea este in degringolada si cu ajutorul ehipei de rromi-handicapati. Iar v-am plictisit, dar am trait pe propria piele aceste evenimente. Eu nu am beneficiat de mila nimanui. Sa nu rideti, dar ma semnez, ajutoare de subalterna , de spalatoare de wc-uri din gara.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu