Amazon MP3 Clips

sâmbătă, 3 octombrie 2009

Tembelizorul meu.


Foto 2 javre de catei paduchiosi, pe un os mare, mai mare ca ei amindoi. Daca stiti cu cine seamana, sa nu spuneti la nimeni ca, ne maninca puscaria si pe mine si pe dvs. Sic !
La tembelizorul meu, caci altfel nu-i pot spune ca, m-a tembelit si pe mine,este ceva ce nu ma veti crede nici in ruptul capului.
Sint 8 ministrii care tin fiecare cite doi pepeni intr-o mina. Ce mai, imi pare rau ca nu-i puteti vedea si dvs. ca v-ati minuna cu totii, caci abia atunci ve-ti intelege, ce oameni capabili sint. Ce v-am spus mai bine nu era nici unul(la plata) si oricum tara merge pe pilot automat beat. Dormiti linistiti, tara este condusa bine de oameni cu o inteligenta rara, de o capacitate iesita din comun nemaiintilnita pe alte meleaguri, in asa zisele tari civilizate.
Acum cred ca intelegeti, cum ma uit, timpa si tembela la tembelizor, de aici mi se trage. Ce mai oameni capabili nu gluma, bine ca vad numai eu caci daca i-ati vedea si dvs. sau doamne fereste si conducerea altor tari,le-ar fi frica de asa oameni capabili ca si-ar pierde si ei mintea si ar fi si ei tembelizati ca noi..
Ce mai mascarada de guvernare, de politicieni, care maninca banii nostrii de pomana, duc viata pe care o vedeti ca o duc la tv.dvs., dar nu vedetii tembeliunea pe care o vad eu si numai eu la tembelizorul meu.
Am stiut de prima data ca nu o sa ma credeti o sa ziceti ca m-am tembelit de tot, dar eu asa vad la mine acasa, ceea ce nu se poptriveste cu ce este in tara. Din prea mult bine m-am tembelit.
Abia astept sa se termine teatrul acesta grotesc, de care mi-e mie rusine de rusinea lor.
Eu cum v-am mai spus am vazut in acesti 6o de ani toata radiografia vietii de zi cu zi comparativ cu viata politica atita cita era. Singurul prost cu care am lucrat in mai multe rinduri a fost fiul lui Manea Manescu.Va amintiti ca intr-un timp am lucrat 1968, la Sectia Xileni, atunci de inceput, condusa de campionul nostru la sah din aceea perioada Partos Carol. Ati citit in articolul "Va mai amintiti de Partos Carol.?" Ala da Paul Manescu prost si daca nu murea ajungea Dir. Gen.,noroc ca l-a luat D-zeu inainte. Acolo era sef. instal. care urma sa fie data in functiune. Rideau toti ing. tineri, pe la spatele lui si spuneau ca nu este M.Manescu tatal,ca a luat-o de nevasta pe mama lui de la :"ia-ma nene", deja insarcinata. Si mereu aducea vorba ca, este fiul tatalui sau. Dar acest mic amanunt este nesemnificativ caci,cred ca este fiul lui M.M.cind am vazut ce prost tata avea la Revolutie. Doi prosti, dar cu toata sleahta comunista, erau mult mai putini ca cei de acum si mai putin bogati.
Cum ziceam ca-mi doresc ca apuc ziua cind am scapat de Ceauseascu si apoi sa mor, acum zic la fel sa apuc ziua cind, sa nu-i mai vad pe trintorii acestia nenorociti si a doua zi pot sa mor in liniste. Dar speranta moare ultima, nu va pierdeti nadejdea. Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
Publicat de Odorica Ion

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu