Amazon MP3 Clips

luni, 26 octombrie 2009

Un gmail foarte agreabil !



Foto:Mata Hari(1876-1917)
Un gmail care m-a facut foarte fericita. Debordez de fericire. Fericirea imi iese prin piele. Se spunea in acel gmail(poate l-ati primit si dvs.), sa nu pun materiale rasiste, xenofobe caci nu vor fi publicate.
Cum asa cind eu nu-mi mai incap in piele de bucurie cind vad ca rromii ii bat pe romani, le fura tot din casa, de ramin in chiurul gol.
Prin piele sub forma dfe transpiratie iese fericire din sufletul meu.
Cum sa le intrerupemm bunele intentii, bunatatea de care dau dovada, vrind sa ne sc oata afara din casa.
Cum as fi asa nevolnica, asa nerecunoscatoare? Rusine mie si tuturor care gindesc altfel. Rusine. Nu mai scriu ca nu ma lasa pisica, e revoltata si ma zgirie pe miini.
Sin gurii beneficiari ai revolutiei, sin rromii romanizati(fosti tigani), care acum cind bat si violeaza case si femei striga sa vina politia sa-i ajute ca sint discriminati. Asa mai zic si eu democratie originala. Cind ne vine si vremea noastra a celor autohtoni de mii de ani pe aceste meleaguri, sa beneficiem si noi de minoritati ocrotite nu abuzate.
Vreau neaparat sa stiu, ca sa mor putin si cind o veni vremea fericirii sa inviez din nou, sa nu mai aud vorba asta cu rasisti, cu oportunisti, ca noi romanii "pur singe", beneficiem de toate drepturile, (bataie, viol, furt, omor), si ei minoritatiile ciocolatii, numai de nenorociri, strigate cu poalele in cap si pieptul dezgiolit. Dar bataiosi strasnici, cind e vorba de acaparat totul fara frica de nimic, fara munca, caci Dumnezeu nu exista pentru ei.
Anuntati-ma cu ce v-am rugat, ca am obosit.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu