Amazon MP3 Clips

miercuri, 21 octombrie 2009

Un motiv poate neintemeiat?


Foto:Varg Vikernes Burzum(n.1973).Foto 1993.
Poate va intrebati de ce v-am pisat cu muzica romaneasca mai ales cea interbelica.
Scriind in citeva articole despre domnul Varg Vikernes, am vazut ca pe google la numele meu si al d.Varg, apar multe formatii rok internationale de succes.
Si m-am gindit in mintea mea aia...(creata), ca asa pot sa promovez si citeva dintre melodiile noastre chiar si mai recente dar reusite, incit stiind ca muzicienii sint atenti la orice, m-am gindit ca poate, poate voi promova si eu cu umila mea perseverenta citeva lucruri despre Romania. Am vazut ca aceste formatii au sustinut concerte si in Romania asa ca celor tineri rokeri interesati le sint cunoscute formatiile.
Am simtit nevoia de a da unele explicatii despre acest comportament insistent de a promova muzica romaneasca chiar si interbelica.Ati vazut cum erau oamenii atunci, chiar si in opinci in Buc.Boxerrul urias era Gogea Mitu, de la care a ramas numele Gogeamitea, cind este descris un om inailt si voinic.
In privinta d-lui Varg Vikernes, asa este, cum se scrie pe google, l-am simpatizat de a inceput, de cind am scris despre dinsul,(este de o seama cu fiul meu cel mic), nu stiu de ce, poate figura inocenta.
Urasc violenta dar nu pot sa recunosc ca de multe ori ma scot din sarite anumite persoane incit as vrea sa le omor, dar ma multumesc cu 3 muste, daca le prind.

Varg Vikernes (Norwegian pronunciation: [ˈvarɡ ˈviːkeɳes]; born 11 February 1973 near Bergen, Norway) is a Norwegian black metal musician, convicted murderer and arsonist, and former far-right political activist. In 1991 Vikernes conceived the one-man music project Burzum, which quickly became popular within the early Norwegian black metal scene. In 1992 he joined the band Mayhem and adopted the stage name Count Grishnackh. Around this time he became affiliated with the Heathen Front and authored several underground writings on Germanic neopaganism.[1] In Metal: A Headbanger's Journey, director Sam Dunn described Vikernes as "the most notorious metal musician of all time".[2]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu