Amazon MP3 Clips

joi, 10 decembrie 2009

Orice sut in chiur, e un pas inainte !


Acum imi dau mai bine seama ca nu avea de ce sa-mi fie frica de ziua de 7 dec. Daca era altfel, se instala o mare plictiseala. Acum am reluat circul de la inceput, cu si mai mult elan. Ce poate fi mai frumos ca tu ca spectator, sa te uiti la tv. si sa vezi o piesa care se joaca pe viata si pe moarte, in care tu nu esti partasi. Sa ai puterea launtrica, de a iti mentine, mintea sanatoasa si treaza caci ai inainte 5 ani si dupa aceea altii si altii pina cind te va tine Dumnezeu, prin bunavointa lui pe Pamint. Nu fiti tristi. V-am spus si generatia noastra, satula de Ceausescu si Codoi, ziceam sa mai traim o singura zi, dupa moartea lui Pingelica, si am fi fost multumiti. Viata merge inainte si uite titis, grapis am trait 2o de ani si poate vom mai trai.
Daca se puneau lucrurile oarecum, la punct si se trecea la treaba disciplinat, nu era o mare plictiseala? Ce faceam noi, de cine mai rideam, cit e de prost.
Totul este sa privesti de la distanta ca un spectator, caci daca te implici, iti erodezi sanatatea si mai ales cea mintala, iremediabil. Si acest razboi pe scena politica, nu este razboiul nostru, este razboiul lor.Noi numai ne uitam, printre gard.
Dar sa nu uit ca, vad ca si azi ca in fiecare zi weblog imi face cereri, acum spun e sa scot art. cu Protectia Animalelor. Sint multumita ca imi tin atentia treaza, ca prea ma blegosisem, pur si simplu dormeam pe mine.
La cererea mea de a-mi pune blogurile inapoi cu nr. de cititori(in citeva luni numai unul avea 14.ooo cititori, care erau afisati pe pag.de scriere(bloguri cu o grafica extraordinar de frumoasa), ei nu isi bat in continuare joc nu de mine, ci de cititori.
Eu cer in continuare sa respecte grafica veche, pe care numai cind o priveai te inspira si celor care citeau le facea placere sa, priveasca ghirlande de trabndafiri roz.
Dar eu consider ca numai din cauza moliciunii mele, caci v-am spus, in ultimul timp dorm pe mine, sint tinuta in priza, sa nu adorm de tot. Aceste articole nu merirta atita osteneala, dar eu le multumesc, pentru atentia acordata. Daca le vor sterge, am sa consider, ca un sut in chiur, e un pas inainte si am sa ma mobilizez si mai mult.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
Publicat de Odorica Ion

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu