Amazon MP3 Clips

sâmbătă, 12 decembrie 2009

Perseverenta nativa, mi-a fortat limitele !


Foto: medalion anarhie.
Mereu v-am batut la cap cu paralela intre comunismul, in care am crescut si il cunosc cel mai bine si anarhia de acum. Vedeti iar am venit la Lenin, fratelele lui mai mare Alexandr Ulianov, prins si executat prin spinzurare(1887), pentru complot impotriva tarului Alexandru al 3-lea(domnie 1881-1894), a fost la originea cuvintului anarhist. Anarhie insemnind dezordine totala in societate.Dar ce este important este sa stim ca sintem, singuri, nu ne ia institutiile statului apararea. Sintem pe cont propriu, sintem abandonati. Se zice ca Nostradamus, a prezis ca America se va degrada, iar Romania v-a fi raiul pe Pamint. Dar pina la instalarea Edenului la noi si se vor pupa leii cu viteii si lupii cu mieii, mai avem de tras. Cine stie a cita generatie , daca va fi , va beneficia macar de l% din asazisele preziceri interpretate, ale lui Nostradamus. Ca sa fim optimisti, se zice sa privim lucrurile de la distanta, ca si cum viata noastra este un film, in care fiecare dintre noi sintem eroul principal. Dar cum sa fac eu de exemplu cind ma vad, un erou principal bun si viteaz intr-un film prost? Cu perseverenta mea nativa, mi-am fortat limitele. Ce-am facut ? Am vrut sa fac ceva, pentru care nici eu nici societatea nu era pregatita. Nu am putut a ma ridica mai mult decit genunchiul broastei. Si asta m-a enervat si mi-a dat, o stare de zadarnicie. In concluzie indemnul vesnic :"traiti-va clipa" asta e tot ce conteaza. Ce poti faci azi(bineinteles pentru binele tau), nu lasa pe miine. Miine va mai exista oare? Cum vom fi noi? Capul sus, pipeptul inainte !!! papapa

Un comentariu:

  1. Muchas gracias por esta cancion y música, hacía muchos años que no la escuchaba y he tenido una grata sorpresa, me gusta mucho y me trae muy buenos recuerdos.
    Un saludo.-

    RăspundețiȘtergere