Amazon MP3 Clips

vineri, 18 decembrie 2009

Revolutia Romana partea a 3-a


Tot ce am scris pina acum ,s-a referit la mine, la trairile mele, la concluziile pe care le-am tras eu si numai eu din cele ce am vazut. Niciodata nu ma las influentata de nimeni, dar de forma aprob ce mi se spune, pentru a nu intra in contradictie cu nimeni. Asa ca, continuind cu ce am trait, va descriu urmatoarele traite de mine. Dupa adunarea facuta de Ceausescu ad-hoc, la indemnul cred al unui securist sau, mai multi care au vrut sa se sparga buba, caci a aduna mii de oameni cind focul mocneste, este o nebunie curata. Dar noi si mai ales eu, am plecat ingindurata acasa din 2 cauze, prima ca nu stiam cum o sa se termine poate rau, si a doua ca poate sa se termine bine si sa scapam de toate nenorocirile venite pe capul nostru, mai ales in problema acuta a mincarii. Seara am ascultat la Europa Libera, cum Timisoara s-a autodeclarat oras liber de comunism. A doua zi dupa impuscarea ministrului Apararii, si fuga cu elicopterul, am fost cu totii bucurosi(sefii mai putin bucurosi).La difuzor s-a auzit mare zarva si vocea poetului Mircea Dinescu :"Frati romani, sintem liberi, dictatorul a fugit"!La plecare in autobuze, auzeam ca Ceausestii au ajuns aproape de Tirgoviste si au fost retinuti intr-o masina Dacia alba, aproape de o cooperativa agricola. Pe drum masinile claxonau, faceau semne cu luminile cu miinile si toti erau euforici si poate,traiam cea mai frumosa zi din viata noastra. Urma sa avem noi toti romanii alt drum. Ajunsi acasa eram cu ochii la tv.S-au perindat la TV libera Romana tot felul de indivizi necunoscuti, neica nimeni sau instigatori. Seara a aparut Ion Iliescu , Doina Cornea si multi altii pe care, nu imi mai amintesc. I.Iliescu, Petre Roman au mers apoi in celebrul balcon, era inserat, toata lumea era bucuroasa cind, a inceput sa se traga, dar nu spre balcon, ci in oamenii adunati sa aclameze pe primii conducatori ai revolutiei. Am vazut ca este intuneric bezna si la lumina trasoarelor, am vazut oamenii aplecati care se stringeau unii in altii, lasind un culoar liber. De atunci incolo a inceput nebunia, regia nu striu cui (poate a lui Sergiu Nicolaescu ca prea era bagat in toate), spunea ca insusi gen. Stanculescu asteapta ordine de la el. Asa au aparut teroristii, pentru a legitima noua conducere a tarii. Toata noaptea ne-am uitat la tv. si am vazut apelul gen. reactivat Militaru care spunea"Opriti macelul", am auzit ca apa este otravita, ca babele la biserica au in coliva pistoale, si tot felul de minunatii de genul acesta. Dupa o noapte nedormita, am mers la serviciu si acolo toata lumea era obosita si motaiau, cind s-a auzit la difuzor ca Ion Iliescu a cerut ajutor rusilor, spunindu-le cine sint si ce vor. Cred ca asa era piesa, ca sa vina rusii si sa nu mai plece niciodata, asa cum le este obiceiul.Dar s-au opus Brucan, Petre Roman si altii. Atunci la unitate, datorita situatiei cu teroristii(cred ca si ei credeau) s-a hotarit ca ofiterii sa nu mai plece acasa, sa l-i se aduca acolo mincare, de acasa pijamale, papuci, s-au adus paturi si lenjerie. Urmau sa ramina tot timpul,zi si noapte, iar soldatii urmau sa stea sus pe cladiri si sa urmareasca venirea teroristilor.Miine scriu mai departe.Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
Publicat de Odorica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu