Amazon MP3 Clips

duminică, 27 decembrie 2009

Tiganii sint pe cai mari !


Am enuntat mereu , dar nu credeam nici eu in totalitate, cu toate ca am tras de pe urma tiganilor. Dar vazind ca ungurii anunta razboi civil(v-am pus art.precedent), ca nu pot stapini tiganii, cu toata raspunderea spun ca nu numai in Ardeal, dar in toata tara distrug oameni. Eu care sint din Ploiesti, nu am cerut statului niciodata nimic(casa), si mutindu-ma aici la marginea orasului la parter sa-mi fie mai usor, am intrat in vizorul spalatorilor de wc. caci comunistii au dat locuinta la toti, nu mai aveau ce face cu blocurile(cazemate de beton).Inaintea mea a stat aici, un securist, certat cu legea post revolutionara si nu le-a mers.Cu mine s-au gindit ca sa-si insuseascva apartamentul si au ionceput sa injure, sa aduca sub geam tigani de toate virstele, crezind ca cei de la Primarie de mila mi-au dat locuinta.Dar nu conta, cu contributia adm.si a altora mai slabi la minte si fizic au inceput o campanie zilnica, soldata cu batai, amenintari, cu circ ca o sa plec din bloc.Asta adureaza din 2oo2.Fara nici o baza, eu neavind nici o discutie cu ei. A venit Politia, a mai dat cite o amenda pentru galagia tiganilor, mici dar nu a facut nimic, pentru a-i potoli serios.Au luat gardul din fata blocului si l-au dus la fier vechi, au omorit animale mi-au luat ciinele batrin si mic cit o pisica si l-au omorit. Toate astea cu ajutorul unor persoane care nu au nici o legatura dar sa fie acolo sa tina tira. Eu am anuntat Politia si am spus ca ma inarmez, dar vazind ca nu fac nimic, la uciderea ciinelui am spus casa ii intrebe cite orgasme a avut pe noapte cu catelul, caci este vizibil la fam.de romani de care spuneau, cind nu aveau interes tiganii ca, sint uriti ca miste monstrii de care se sperie, acum se folosesc de ei. Dar aceste defect, mici cu capul mare ca un monstru, cind eram, mica se spunea ca este un sifilis vechi de generatii care, nu mai ies la analize, dar au rasuflat prin mostenitori. Asa urit si(fac. de popa este numai pe hirtie), urmeaza din auzite sa fie preot. E o rusine pt.neamul nostru sa accepte asa ceva.
De aceea sintem unde sintem, caci acest exemplu al meu este in toata tara, caci daca si pe spalatoarele de wc le duce capul cu satra lor, sa scoata oameni din casa, se vad peste tot. Nici politia nu reactioneaza, cind i-am intrebat cum evolueaza ancheta, le-au spus politistilor, ca nu au facut nimic, nu au luat nimic si ca eu sint nebuna si Pol.m-a sfatuit sa ma feresc de ei.Eu nu am aflat nici cum ii cheama, ca sa-i dau in judecata.Dar progeniturile lor, cu ce limuzine vin din Anglia, nu au muncit niciodata, sint puscariasi de Romania.
De aceea sintem asa cum sintem.Vad ca ungurii sint mai hotariti si vorbesc de razboi civil, contra tiganilor. Dar romanii stau boschetari pe strada, dupa ce nu-i mai lasa sa intre in propriile case tiganii organizati.Cu acesti impostori(tiganii si cozile lor de topor), nu e bine sa ai de-a face, caci poti fi victima sindromului Boris Franz Becker, tenismenul german.
Ne mai miram de ce sint alte popoare, nemtii de ex. cu mult inaintea noastra cu toate ca in 25 de ani, au pierdut 2 razboaie. In anii 196o mergeam la Piatra Neamt, si verisoara mea asistenta medicala, la Sp.Judetean, primea mereu pachete, tot de la o ruda de-a noastra plecata in Germania Federala, cu lucruri vechi secand hend.
Imi dadea si mie din ele, ca trimetea si pentru mine. Dar ce lucruri, ce modele, materiale, croieli. Nici la casa de Moda din Bucuresti nu vedeai asa ceva.
Cind ma imbracam duminica sau de sarbatoare, uimeam lumea prin frumusetea imbracamintii. Rochii purtate de altii pina la saturatie si luate de mine ca noi si ca unicat. Cred ca infiinta noastra, este acest fel de a fi, de a fi calcati in picioare de politicieni si alte etnii care sint mai ambitioase ca noi si mai jignitori sint tiganii vechii nostrii robi, care au fost pusi la colt si de comunisti.
Poate v-a veni acum, o noua generatie, in care ne punem sperantele, de tineri puri, care sa aduca un nou suflu in politica, disciplina in viata de zi cu zi. Caci s-a vazut cine sint profitorii revolutiei, care tipa ca au drepturi si ca daca le zice cineva tigan, ameninta cu tribunalul ca au fost jigniti.Dar acesti infractori nu sint demni nici de denumirea de tigani, caci tiganii de la venirea comunistilor, stateau(de frica) la locul lor si nu indrazneau sa faca ce fac infractorii de acum.Daca vad ca Politia, societatea nu face nimic, mai mult le da o mina vinjoasa de ajutor, ce mai :"Sint pe cai mari". Noi toti din toata tara, ne confruntam cu acesti degenerati, cu cozile lor de topor.Imi asum raspunderea celor spuse.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
P.S.Cu toate ca sint insulinodependenta, cu viata alaturi de tigani, treiesc pe muchie de cutit, traiesc periculos. Adrenalina !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu