Amazon MP3 Clips

marți, 2 noiembrie 2010

Am obosit !

Sint obosita  de toata aceasta nebuneala, in care traim. Ma uitam azi la tv. cind vorbea primul betiv al tarii si  dupa ce l-am vazut fericit, de parca avea sa ne aduca vesti bune, am inchis sonorul si m-am uitat numai pe banda albastra, la rezumatul celor spuse de el.
Oare ce intelegeau oamenii din cele  lasbarite de el?  Ce implicare am avut noi si avem cu FMI, UE, BM si alte banci din tara sau de aiurea. Ce am facut noi rau, sa intram in incapacitate de plate? Cuvinte ca nepredictibilitate, nesustenabil,  ce rezonanta are in capul nostru. Cind a furat toti cei 20 miliarde euro, A FOST PENTRU EL SI CIND ACUM E DE PLATA, ESTE VORBA DE NOI TOTI, UN INTREG POPOR SA NE SALVAM DE LA FALIMENBT. SI IAR L-AM VAZUT PE  V.PAMBUCCIAN DE LA MINORITATEA  ARMEANA, CARE NU A FOST ALES  CI NUMIT SAU ALES IN ETNIA LUI, CUM NE DADEA  LECTI, CUM SPIUNEA EL CA TREBUIE SA TRAIM PROST, DE PARCA AM FURAT NOI TOT POPORUL BANII.
Eu care credeam ca rezist, la orice minciuna din partea conducatorilor tarii, spun ca nu mai rezist.
Am sa incerc din zi in zi, sa ma uit mai putin la tv. mai ales la tv.de nisa, caci  prostia moderatorilor care intreaba candid, care este comentariul dvs. pe membrii partidului arcului guvernamental, ce vor sa le spuna ? Le da posibilitatea sa debiteze aceleasi prostii, ordonate de primul betiv al tarii, dupa ce le-au spalat creierii. Cu cita virulenta spun ei ca nu sint bani. Dar unde sint banii????
Sustin ca numai o greva generala in toate domeniile, pentru a paraliza tara poate numai asa reusim sa-i alungam pe acesti nemernici criminali.
Si odata prinsi pina nu fug in strainatate, unde au banii tarii furati noua de la gura, ajungindu-le sa traiasca imparateste  cel putin 10 generalii. Sa fie prinsi si pedepsiti  pentru a fi exemplu, pentru cei care vor veni la conducerea tarii. In general nu sint violenta, dar in acest  caz trebuiesc luate masuri de forta, ca altfel nu reusim sa scapam de ei. Acum vad  clar ca intre noi si ei, este o prapastie.
Nu ma voi opri aici si am sa caut sa arat mereu poate, ne vom trezi si vom vedea ca cu vorba buna si legalitate, nu se poate rasturna acest regim criminal.
Curaj !!!
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
http://singurafelina.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu