Amazon MP3 Clips

sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Povestea lui Iannis

Salut,eu sunt Iannis Isai,prietenii imi zic Iann..
As vrea sa va spun povestea vietii mele : Acum 2 ani de zile,cand eu avea 18 ani mama impreuna cu fratele meu geaman au murit intr-un accident de masina ..am ramas doar eu cu tatal meu insa nu dupa mult timp tatal meu s-a recasatorit si s-a stabilit in New York unde e si avocat..Dupa aceasa trauma si suferinta am inceput sa merg la un psiholog..Acolo era ea,o femeie frumoasa,inalta,slabuta..aranjata..m-a invitat sa stau jos,pe canapeaua ei si am inceput sa vorbim despre mine si problemele mele..Am continuat sa merg pana m-am atasat de ea..Stiam ca e casatorita ,ca are 42 de ani si ca are o fata de 21 ani..
Timpul a trecut si am inceput sa fiu tot mai atent cu ea,sa o ajut si am inceput sa ne apropiem..acum veneam in fiecare zi la ea la cabinet pentru a o vedea ..Lucrurile au avansat intre noi ( Nu va ganditi la sex ..eram virgin la 19 ani :D ) si am inceput sa ne demonstram ca ne iubim..Tatal meu,cum spuneam ca e avocat,a ajutat-o sa divorteze de sotul ei si am inceput sa ne intalnim :) In luna iulie (dupa aproximativ 4 luni de cand ne-am cunoscut ) ne-am casatorit..Ne-am mutat la mine acasa ,in Berlin unde ne-am continuat viata de familie ..Doar ca fiica ei nu e de acord cu noi si s-a mutat pt o perioada la noi..
ACUM au si aparut problemele deoarece Adriana (sotia mea ) crede ca eu ma uit dupa fiica ei desi eu nu am nici o treaba cu fiica ei..Eu o iubesc pe Adriana insa nu stiu ce sa mai fac si ce sa mai zic ca sa o conving..As vrea sa plece fiica ei de aici insa nu stiu cum sa ii zic ei pt ca atunci sunt sigur ca ne-am certa doar..
As vrea cateva sfaturi daca se poate…
Apropo,in 5 august am facut 20 ..nu mai am 19 :D 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu