Amazon MP3 Clips

luni, 22 noiembrie 2010

Teroristii pe internet (Am vrut sa fie Pa dar nu mi-a iesit) partea 1-a

Exista teroristi pe internet mai periculosi ca virusii.
Va dau numai citeva exemple cit mai curind cum va denigreaza daca nu dati parola, dupa ce ati dat parola de 2 ori si .....
Trimiti la Mama Omida sa o dea ea, dar incep jignirile ca, mama omida si 3  distinse  AU CARACTER  ca recunosc ca sint  ceea ce sint. Apoi ce faceti cind vi se dau 2 ore pentru sters toate comentariile de pe toate blogurile? Sau sa nu faci comentarii, ca imediat apar injurii grosolane. Asta daca aveti norocul sa intrati in vizorul cuiva si apoi trecerea pe un blog, unde e amuzant sa  participi la distractia colectiva.
Dar  dind exemplul femeilor usoare cu caracter caci recunosc, esti invinuita ca norocul brazilienilor(comentatori pe blogurile mele de ani de zile) este  ca, sint peste ocean si nu pot veni la tine ca praf ii faceai !!! Asa a fost sa fie,  ca primele comentarii le-am avut acum citiva ani cu brazilieni. Dar au fugit cu totii pe mail,  au ramas la comentarii citiva temerari printre care si din  comunitatea evreilor din Brazilia care este puternica acolo. Spaniolii(in majoritate romani),  sint si ei in vizor dar in Spania, este o mare comunitate de romani,  fiind in tot felul de comitete de lupta a imigrantilor impotriva muncii la negru, altii nu sint prea tare  luati, ca nu-mi scriu ei, ci secretarii lor. Sau unii au nimerit ca musca in lapte. Cum sa-mi imaginez brazilienii,cu 5-6 copii de la 2-3 rinduri de neveste, care mai practica si sporturi extreme, ca as putea eu sa-i fac praf?  Ei mi-au trimis videoclipuri cu exercitii de autoaparare, dar eu nu sint in stare de nimic. Dar m-au impresionat braziliencele puternice si iuti.Chiar am vazut un comentariu, pe acest blog,ca brazilienii au acolo femeile lor(dar au cele mai frumoase declaratii de dragoste). Mi-a ramas in minte un singur exercitiu de autoaparare la femei, valabil si la barbati. Dar ce femei, niste zdrahoaice,  de te da gramada numai cu privirea incruntata !!!
Acolo in videoclip,se exemplifica, (chiar instructorul s-a dezechilibrat) cum  poti dobori cel mai puternic barbat. Sa ii dai o lovitura puternica cu 2 degete sub marul lui Adam. Am vazut dar nu am facut nici un exercitiu, caci cine sa stea sa-i bag eu 2 degete  sub marul lui Adam? Trebuie sa-i dau intii  cu spray cu piper, sau cu un  aparat electric pe care il am, tot pentru eutoaparare. Asa ca eu  stiu tot repertoriul; caci il primesc  aproape zilnic.  De ce nu sint comentatori pe blogurile mele? Cine i-a fugarit pe mail? Atita pentru azi dar,  macar sa tineti minte figura cu cele 2 degete caci, barbatilor  le reuseste mai bine ca femeilor din Romania. Braziliencele sint mult mai puternice. Si nu va fie frica ca nu fac praf pe nimeni, ca are cine :)))
Va imbratisez si va sarut cu drag,
Odorica
Maimutoiul este luat dupa un blog desfiintat KhaoS, al lui EdebiMevzukaR, inspiratorul acestui  articol de inceput de subiect, interesant prin arta  minciunii si denigrarii.:)

http://odorica.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu