Amazon MP3 Clips

duminică, 6 martie 2011

Bancuri, caricaturi.....

Doua doamne mai in varsta: In ziua de azi tinerii sunt mult mai destrabalati.
Da draga, ai dreptate... acum ar fi trebuit sa fim tinere!

* * *

Un tata isi interogheaza viitorul ginere:
- Vrei sa te casatoresti cu fata mea?
- Da, domnule, cu orice pret!
- Bine! Sa auzim prima oferta...

* * *

alt

Un tip bine intalneste o tipa, la fel de buna, si vrea sa o ia de nevasta pe loc, orbit de frumusetea ei.
- Dar nu stim minic unul despre celalalt
- Dar nu-i nimic, aflam pe parcurs, ne descoperim incetul cu incetul

Asa ca ea a acceptat, s-au casatorit, si au plecat in luna de miere intr-o superba statiune in Hawaii.
Intr-o dimineata, pe cand erau la plaja pe marginea piscinei, el se ridica de pe sezlong, se catara la trambulina de 10 metri si executa o saritura surub cu 2 intoarceri la 90 de grade si o rotatie completa, apoi o intrare perfecta in apa la aterizare. Dupa inca vreo cateva demonstratii, se intoarce inapoi pe sezlong ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

- Ai fost incredibil, iubitule!, il intampina ea, inca surprinsa de reperezentatie.
- Am fost campion olimpic la sarituri. Vezi, ti-am spus ca ne vom cunoaste incetul cu incetul.

Ea se ridica de pe sezlong, intra in piscina si incepe sa inoate. Dupa 50 de lungimi de bazin, fara pauza, se intoarce inapoi pe sezlong, nearatand niciun fel de oboseala.

- Wow, incredibil, te pomenesti ca si tu ai fost campioana la vreo proba de rezistenta la inot!
- Nu, am fost curva in Memphis, dar lucram pe ambele maluri ale fluviului Mississippi!

* * *

Ioana Adelin - reporter:
- De ce nu scade pretul la carburanti proportional cu evolutia pretului barilului de petrol?
Oficial Petrom:
- Nu putem scadea preturile mai mult de at?t din cauza nenorocitilor de la Apa Nova, care au marit preturile la apa pe care noi o punem ?n benzina.

* * *

Si servitorul sunt la vanatoare pe domeniul castelului. Servitorul (privind prin binoclu inspre castel): “Sir, cred ca ar trebui sa va informez ca doamna este in compania unui domn.”
Sir Thomas: “Nu se poate, te inseli. Doamna mi-a spus ca primeste o prietena in vizita. Da-mi si mie binoclul.”

“Acest binoclu nu este suficient de puternic. Da-mi pusca cu luneta.”

* * *

alt

La gabori, alt concurs de promovare. Vine in sala primul candidat.
Exminatorul il intreaba:
- Cat face 5x5?
- 24!
- Ba esti sigur ba?
- 26!
- Ba, mai gandeste-te!
- 27!
Examinatorul noteaza in fisa:
- Nu stie dar nu se da batut.
Urmatorul:
- Cat face 6x6?
- 30!
- Esti sigur?
- Da, 30!
- Chiar esti sigur?
- Da dom'le, 30!
Examinatorul noteaza:
- Nu stie, dar este un om cu principii.
Ultimul:
- Cat face 9x9?
- 81!
- Cum ai stiut?
- De la scoala!
- Cum ma, de la scoala?
Pai si ceilalti au fost la scoala!
- Da, de la scoala!
Examinatorul noteaza in fisa:
- Stie dar nu vrea sa spuna de unde.

* * *

Un tip vorbeste cu prietenul lui:
- M-am gandit sa-mi omor nevasta... dar incerc sa gasesc solutia crimei perfecte... ma tot gandesc si nu-mi vine nici o idee...

Amicul, mai hatru din fire, ii zice:
- Simplu, fa sex cu ea tot timpul, dar tot timpul, si o s-o obosesti atat de tare ca o sa moara. Crima perfecta! Se intalnesc peste 6 luni. Nevasta era frumoasa, infloritoare, iar sotul abia se mai tara.

- Ce faci? il intreaba prietenul.
- Hmm, asa si asa, dar uita-te la ea, proasta, habar n-are ca-i pe moarte!

* * *

alt

Un ardelean intra intr-un bar la New York. Barmanul il ia tare, din prima si ii spune ca in acest bar se bea numai pe pariu.
- Domnule, io pun pariu cu tine ca nu poti sa bei o sticla de Whisky in 30 de minute.
Ardeleanul isi cere scuze, iese din bar si apare peste 10 minute inapoi, pune banu pe tejghea si accepta provocarea. Barmanul ii da sticla, ardeleanul o termina in 10 minute. Barmanul, stupefiat.
- Domnule, dar n-am crezut ca asa ceva e posibil. N-am crezut ca sunteti instare de asa ceva. Nimeni nu a mai reusit!
Ardeleanul:
- Nici io n-am crezut, da m-am dus la barul de peste drum sa verific!

* * *

Un tip la un bar, mort de beat, cu paharul in fata, plangea de rupea pamantul. Vazandu-l asa de dezamagit, barmanul il intreaba:
- Dar ce s-a intamplat?
- Pai, acum trei luni, a murit mama si mi-a lasat 10.000$...
- Condoleantele mele...
- Acum doua luni, a murit tata si mi-a lasat 25.000$...
- Imi pare rau, domnule, foarte rau...
- Luna trecuta a murit frate-meu si mi-a lasat 50.000$...
- Vai, trei persoane dragi, in asa scurt timp...
- Si luna asta nu mai pica nimic... nimic... fir-ar sa fie...


http://guzgan.ro/

http://singurafelina2.blogspot.com/   

Etichete

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu