Amazon MP3 Clips

duminică, 28 august 2016

Mafia dfin Romania

Mafia din Romania mai tare ca Mafia americana (sau noi suntem mai lasa-ma sa te las)

Foto Valachi.

Cand vad atata imbarligatura  in jaful domnesc din tara noastra, ma gandesc la  Mafia, un mic copil fata de  jefuitorii nostrii experimentati.
 Am VAZUT CA SE SPUNE CA SI ACEST  CUTREMUR DISTRUGATOR DIN ITALIA, SE DATOREAZA MAFIEI DE ACOLO CARE, PRIN CORUPTIE A  REZULTAT SUBREZIREA CONSTRUCTIILOR VECHI DE 200 DE ANI.
ACUM VAD CU ADEVARAT CE PRAPADENIE FACE MAFIA. EU PRIMA DATA AM CITIT SI SCRIS DESPRE MAFIA IN 1976.
Cand am scris ca, daca traiam in America pe vremea lui Al Capone eu stateam langa el!  Si am primit un raspuns  hazliu si totodata exotic. Vedeti ca sunt unii care urmaresc !!!!
Atunci am citit cartea lui Valachi pentru care am avut o admiratie  infinita, cu toate ca a fost primul care a tradat. Dar nu cunosteam pe altul si  apoi dupa revolutie am vazut ca, nu este nici in  primii 100 de mafioti americani, in primii 10 este Al Capone adica pe locul 5, dar in notorietate este pe locul 1, in locul lui Luky Luciano.
Joseph Michael "Joe Cargo" Valachi (September 22, 1904 – April 3, 1971), Italian American, also known as "Charles Charbano" and "Anthony Sorge", was the first Mafia member to publicly acknowledge the existence of the Mafia.
He is also the person who made Cosa Nostra (meaning "Our Thing") a household name.
In alta ordine de idei azi mai mult ca oricand vad ca,  discursurile Blandului Ben, ma agaseaza mai mult decat cele ale lui Nicolae Ceausescu.
Vorbele lui rare si apasate, citite din gandirea altora,  ma face sa  imi creasca aripi si ma vad  inlocuitoarea lui cand va fi suspendat, sper cat mai curand.
Este insensibil, nu are nici un zvac , jucat chiar,o platitudine totala, gaunoasa pentru noi romanii care, sintem mai exuberanti si care am dovedit ca ne lasam cuceriti si pacaliti, de cei care stiu sa joace teatru numai atat timp cat este necesar, pe urma ...
Pentru a da greutate cuvintelor mele, va dau urmatoarele exemple edificatoare:
El spune 3 cuvinte pe zi si acelea citite in timp ce eu va reproduc tot 3 cuvinte pe zi dar, din memorie necitite, bineinteles spuse de altii, ca doar nu veti avea pretentii de la mine. Acestea sunt: "sanatate, fericire, pace", sper ca, este suficient pentru a inlocui actualul ....si pentru a candida in 2019, la cea mai mare functie in stat.
Nadajduiesc prin aceste aptitudini de presedinte(de scara de bloc) ca, sunt asigurata de sustinerea dvs.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu