Amazon MP3 Clips

vineri, 16 septembrie 2016

Nedreptate

O lume noua si totusi veche, cea mai veche civilizatie, contemporana cu faraonii Egiptului

De cand ma stiu am fost fermecata de viata din America sau din Europa. Eram avida sa aflu orice nimic petrecut acolo.
Insa acum mi s-a deschis fereastra spre Orient si am aflat lucruri noi, total diferite de viata  celorlalti.
Abia acum apreciez cultura araba din Orientul Mijlociu, cand am descoperit  o schimbare totala la 180 grade, fata de perceperea realitatilor din acel colt de lume.
Poezii pline de simtire, expresii noi si savuroase pline de  eleganta,  pe care nu le-am mai intalnit niciodata, si mereu imi propun sa scriu intr-un carnetel pentru a .... dar nu, nu are cine sa le aprecieze, numai niste suflete de poeti, de oameni capabili dar,  pe care eu nu-i cunosc si ce este mai greu este ca, nici eu nu am timp sa savurez aceste expresii pentru ca, viata a fost aspra si m-a distantat de miezul vietii plin de miere care, poate nici nu este, este doar o parere intr-un anume moment al vietii noastre.
Dar  cautand sa fac  un rezumat,  cultura lor, arta lor, alimentatia lor, muzica lor, versurile lor sunt diferite de ale occidentului, comparativ la aceeasi perioada de timp si nu am avea decat de a castiga deschizand o poarta, catre comoara lor culturala. Eu  cred ca nu mi-ar ajunge nici o mie de ani sa parcurg tot ce am primit, insa am un singur regret ca,  au si partea aceasta brutala  si chiar cruda  expusa tocmai pentru ca, au fost tot timpul inselati si numai asa bagand spaima in rivali au inteles ca, isi pot mentine fiinta cu bogatia culturii lor, pe acele meleaguri. Au vazut si cum au fost alungati evreii in mai multe randuri, ca pe o turma de oi si nu au uitat. Bineinteles si venirea europenilor, chiar criciatii pe care ii au vii in  minte, care i-au supus la cele mai grele cazne si mereu fac apel la acele vremuri, care sunt vi in memoria lor colectiva, ramase prin gravuri.
PS Toate postarile puse de mine, sunt de pe saiturile lor oficiale, nu matrimoniale,  caci daca erau matrimoniale ma pierdeati demult.
De curand am primit un mesaj in care mi se scria T U, cu litere de tipar si groase, ai postat 1400 si de mesaje private. Si atat, nici o referite la picioare, cap. Si au continuat sa-mi trimita si eu am continuat sa postez.
Stiu sa se poarte civilizat, au studii si in Europa, asa cum am postat mereu dar, eu nu am verificat daca acele universitati au sectii de cercetare sau ...
Am primit mesaje  la  spusele mele ca, sunt considerati analfabeti si urati.
Prea dau si eu, cu bata in  balta:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu