Amazon MP3 Clips

sâmbătă, 15 octombrie 2016

Al 13-lea ceas


Imi pare rau ca trebuie sa ma repet mereu fara sa aduc si eu noutati privind strategia ce trebuie urmata pentru a scoate tara din fundatura in care a intrat, cu concursul tradatorilor de tara care, ne-au si ne, conduc.
Ma apuca jalea cand vad ce caricaturi tampite ne conduc. Tot felul de  progenituri degenerate carora nu le-asi da nici sa faca vant sub coada, cainilor maidanezi in zilele de vara torida.
Nu stiu cum nu le este rusine celor care, ne-au impus aceste caricaturi drept alesi ai nostrii. Am inteles ca pentru asi face mendrele linistiti papusarii au fost alesi, numai pentru retardul lor mintal, dar niciodata, nici un ales sa nu se ridice macar la genunchiul broastei, din punct de vedere intelectual, este prea de tot.
Nu am vrut sa va supar cu mesaje si imagini de pe teatrele de razboi, chiar in imediata noastra apropiere, ca sa nu va puneti pe inima rea. Nimeni in afara de noi romanii, nu doarme si nu se ocupa numai de interesele lor meschine. Toti ca unul sunt in gand si in fapt, cu punerea la punct a strategiilor de lupta. Dar cu cine lupta, cu noi ?
Vad ca NATO a lasat-o moale de tot.Si suntem anuntati de americani ca, nu vom fi ajutati decat daca platim si ca o mica bombita atomica in Europa nu este mare lucru. Dar vad ca rusii pomenesc despre asta si ce sa intelegem ?
Mai bine de cei care s-au dus slugi la altii, pe alte meleaguri.
Unde sa mai incapa si dragostea de patrie, nationalismul, sacrificiul suprem ? Calitati care tin drumul drept in fata vicisitudilor puse de hazard, in calea natiunilor.
Ca daca totul era o ciorba, pana acum nu mai eram nici noi.
 De ce pana acum am acceptat tot felul de loaze, fara creier in cutia craniana sa ne fie far, cu geamul spart  ? Numai pentru binele lor? Sa  traiasca precum pasa si sa plece cu totul, lasand in urma numai parfumul flatulatiilor.
Am fost privita cu ochi dusmanosi si vanata de cei bicisnici care, nu vad mai incolo de varful nasului ca, sunt prea rea, rigida si interesata de binele tarii si numai instig, asa ca trebuie sa fiu pusa la pastrare, si asta cat mai urgent!
Dar toata stradania mea, sacrificiul meu de a nu lasa pe mainile celor care ne vor raul, totul, a fost in zadar.
Insa dusmanii  nu se lasa,   vaneaza orice activitate pentru a da lovitura daca, soarta a fost potrivnica cu ei. si cu mine avrut altfel.
Dragi compatrioti sa nu ne lasam imbroboditi cu fum si lasati sa dibuim realitatea, fara a reusi sa  rezolvam nimic.
Dar totusi parca nu-mi vine sa spun ca totul este pierdut, cu toate ca suntem in ceasul al 13-lea. Sa mai dam vitorului o sansa prin noi, cei care avem crezul invingatorilor in orice situatie, cu orice limita admisa si cu increderea catre  Dumnezeu. Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu