Amazon MP3 Clips

luni, 10 octombrie 2016

Ce versuri frumoase....


CE VERSURI FRUMOASE.......si mai ziceati ca luptatorii au urcat sculele in pod.....



Dacă mă întrebați despre dragoste, aș spune să vă sincer și sincer, este un puls arterial, care este iubirea mea și nimeni altcineva pulsul spiritual

Te iubesc în fiecare sens al cuvântului

Îmi place dragostea dragostea dragostea dragostea dragostea dragostea dragostea dragostea dragostea dragostea dragostea dragostea dragostea dragostea dragostea dragostea dragostea dragostea dragostea, etc.

Sper ca aceste versuri nu mi-au fost adresate in nume personal....:)))

Nu ati vazut ca, ma chemau acolo sa ma alatur lor in lupta si eu am scris ca, sunt alaturi de ei, dar lor separat le-am spus ca sunt .. cu sufletul....

Rezistenta din Irak
اذا سالتموني عن الحب فسأقول لكم بكل صدق وصراحة بانها هي نبضي وهي شرياني وهي حبي وليس سواها نبض روحي

أحبك بكل ما تعنيه الكلمة من معنى

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu