Amazon MP3 Clips

vineri, 28 octombrie 2016

Mopul de aur


Foto: Politia Militara Mexicana antidrog.
 
Politistii mexicani mor zilnic in confruntari, in timp ce majoritatea consumatorilor sunt americani. Sunt necesare un razboi de aceeasi magnitudine si in SUA si o strategie eficienta contra spalarii banilor." Felipe Calderon, presedintele Mexicului
» Cartelurile drogurilor din Mexic, care au invins definitiv columbienii, sunt in plin razboi pentru preluarea controlului rutelor de aprovizionare spre SUA.
Ferice de Blandul Ben ca, a pus mana cu ajutorul soacrei cea credincioasa care mergea si de 2 ori pe zi la biserica pe MOPUL DE AUR.
Eu niciodata nu am castigat nimic, nici la LOTO(unde nu joc:))), nici din  afaceri dubioase, nici din  furat dar, acum nu mai sper nimic de mare valoare ci, numai o parte din chiriile Mopului de aur. Vad ca Blandul Ben, spune ca ar da banii pe chiriile frauduloase inapoi dar, nu are cui sa dea banii. Uitati, ma sacrific eu si ii primesc  cu sufletul impacat ca fac un bine.
Este a doua oara cand in cariera mea de blogherista ma intalnesc cu un mop. Prima oara cand am fost intrebata ce face un general rezervist batran, am spus ca suge mopul unei tiganci si Politia antidrog de la granita dintre Mexic si SUA, acolo unde era atunci cea mai fierbinte granita, nu aparuse conflictul din Orientul Mijlociu, au citit si au inteles gresit spuseler mele.
Au confundat cu altceva mopul si am tras concluzia ca degeaba erau tineri si frumosi dar inapoiati, poate ramasi de la Revolutia mexicana inceputa in 1910, cea mai violenta din Ameriica de sud si condusa de cei mai fiorosi conducatori, si care nici acum se zice ca nu s-a terminat sau, din cauza stresului datorat serviciului in asa fel incat, inteleg totul cu mare greutate:))))
Ei naivi saracii au vrut sa ne doneze pentru tiganca si un caine de lupta (acolo cainii politisti sunt cainii de lupta, nu cainii lup ca la noi)si care zicea  si era langa ei, ca trebuia  sa-l scoata la pensie fiind si necastrat, dar eu am inchis discutia cu ei, pentru ca discutia devenea periculoasa, si cine stie unde mai ajungeam.
Daca spun acum pentru ca de acum 9 ani i-am abandonat, sa stie ca eu sunt pe cale de a ma echilibra financiar, fac un sacrificiu pentru binele presedintelui si primesc de la Blandul Ben, Mopul de aur, binecuvantat de biserica(nu stiu care), asa incat daca nu am castigat la viata mea milioane de euro sau dolari, sunt pe cale sa castig 300.000 de euroi.
Acest articol nu este un  pamflet ci, este purul adevar si cred ca, cu sustinerea dvs. dragii mei concetateni, mi se va implini si mie dorinta si il vom scapa si pe Blandul Ben de o povara care ii oboseste constiinta.
Va rog sa imi tineti pumnii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu