Amazon MP3 Clips

miercuri, 26 octombrie 2016

O tara sleita



Foto: gata de drum.

Noi romanii suntem pacaliti de toti, nu datorita noua ca am fi prosti ci, datorita alesilor nostrii infometati mereu si pusi pe capatuiala.
Coruptia din tara le pica bine mai marilor lumii, care au nevoie aici de o tara sleita de puteri prin coruptie. Vedeti doar cum rusii cu 10 guri striga ca, Ucraina trebuie cucerita ca treieste din plin pericolul coruptiei. Si de noi se spune la fel, ca nu putem sa rezistam mult pe picioarele noastre pentru ca, coruptia a depasit orice imaginatie.
Si au dreptate, dar peste asta se mai adauga mintirea noastra permanenta ca natie ca, noi vom avea un viitor maret. Dar cum ? Tineti minte cum ni s-a spus  ca dupa caderea regimului din Irak sa nu avem pretentie sa ni se dea datoria de 1,7 miliatde de dolari inapoi, ca dupa terminarea cuceririi de catre americani vom beneficia de contracte oferite noua prin oamenii de afaceri romani de reconstructie a tarii dupa razboi si.... am inghitit-o si pe asta si am ramas cu buza umflata. Oamenii asazisi de afaceri mafiotii, de ce sa umble dupa contracte aiurea, nu mai bine sa  fure tara care si asa este pe mana lor ?
Ni se vindea blana ursului din padure ! Ca in acea povestioara plina de intelepciune cand  un nevoias a plecat la piata cu o cobilita de lapte sa  il vanda si mergand el asa se gandea ca va vinte laptele, cu banii primiti va cumpara un miel si apoi un vitel si in sfarsit o vaca,. Se si vedea cum aducea el acasa vaca de lant de la targ, in timp ce plecase cu o cobilita cu lapte. Si  in timp ce visa frumos, s-a impiedicat de un ciot si gata cu visul ca a cazut, cobilita s-a rasturnat si visul a ramas un vis frumnos. Asa am patit noi de fiecare data cand ni s-a fluturat un vis  mincinos pe la nas si  cu asta am ramas.
In privinta Irakului acolo sunt lupte inversunate intre factiuni rivale si intre puteri straine,.Rezistenta ati vazut ca a ajuns si la mine si mi-a cerut sa vin cu ei. Eu nu le-am spus ca, avem aici si noi Irakul nostru pe care trebuie sa-l recucerim cu orice pret, insa fiecare neam sa-si duca crucea. Crucea noastra nu ne-o duce nimeni, numai noi daca suntem capabili de sacrificiul suprem.Aici din tara  buna de muls si tiganii au fugit acolo unde este totul de-a gata, adica gata de furat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu