Amazon MP3 Clips

duminică, 9 octombrie 2016

Viata noastra...


Viata noastra in mainile unor impostori

Foto: Avem noi capacitatea fizica si psihica pentru o astfel de viata?
Acum privind de pe margine ii dispretuim!!!

Cand vad sleahta asta de imbecili de la tv., ma apuca jalea si nu de altii, ci de mine. Mai, cine ne conduce, mai bine nu ne conducea nimeni si ne mergea mai bine. In al doilea rand ma apuca si o bucurie ascunsa ca, nu mai sunt la inceputul vietii sau in toiul vietii si sa fiu obligata sa indur cine stie ce mai mare imbecilitate.
Caci daca se stramba treaba  aici in zona, acesti tineri, daca nu o iau la picior, vor fi siguri carne de tun caci, sa nu ne imbatam cu apa rece ca, nu ne apara nimeni. Vedeti exemple chiar in jurul nostru.Vedeti ce interese  suprapuse dirigiuiesc lumea. Cum americanii, ar vrea sa puna capat razboiului din  Siria, dar rusii nu vor. Vedeti ca interesele lor si orgoliile personale, sunt mai importante decat interesele popoarelor lor. Rusia este sleita de puteri dar, inarmarea va fi prioritara, americanii stau ceva mai bine dar, si ei trebuie sa mearga inainte  pentru ca daca parasesc locul luptei, se considera ca au abandonat razboiul, s-au declarat invinsi si atunci  tot viitorul omenirii se va duce pe topoganul hazardului, si fac planul Iluminatilor. Astfel spun ca, acum este cel mai important ca alesii nostrii sa  gandeasca lucid dar, cine sa gandeasca ? Aceste caricaturi la care eu stand cu spatele  si cu fata la calculator si dupa intonatia vocii, dupa propozitiile scurte spuse pripit, vad ca in  minte nu au nimic, este goala si numai ingaima sa tina lumea ocupata, pronuntand lungit a, a ,
Vorba aceea, capul foloseste sa nu ploua in gat.
Ce sa ne asteptam de la acesti bicisnici decat, sa ne duca cu oistea in gard? Imporasnt este ca, si-au batut, isi bat si isi vor bate joc de viitorul romanilor, care nu vor avea ce face si vor trebui sa iasa sa lupte. Dar pentru ce? Pentru cine? Pentru ce cauza ? Imi este frica sa gandesc mai departe dar, daca ar fi sa am putere i-asi lua cu iataganul pana i-asi face una cu pamantul pe toti, pentru ca si acum continua vanzarea tarii, cu nadejdea ca vom fi coada permanenta a UE. Am primit astazi mesaj din Italia de la Italiaxit(cam asa), Brexitul lor. Vad ca si aceia si-au luat gandul de la o UE, unita si prospera. Si italienii nu sunt ca noi. Am sa caut sa vad ce ganduri in pasii urmatori au, ca sa va spun si dvs. Englezii acum sunt suparati pentru ca nu se stie daca se va recupara candidatul lor principal.
Ii simt lipsa ca imi scria zilnic dar, eu asteptam alegerile  conducerii partidului si il tineam la relanti, fara sa  intru prea profund in comentarii.Dar acum sa ii urmaresc evolutia sanatatii si sa vad pe cine va propune la conducerea partidului. Atat va spun, sunt  fara speranta, suparata si totusi bucuroasa ca nu sunt mai tanara sa trebuiasca sa suport si frustrarile protejarii in fata unui asediu prelungit si cu castiguri schimbatoare.
Cred ca iar v-am plictisit, dar am vrut sa va spun numai gandurile mele si sa nu influentez pe nimeni, caci noi poporul roman am pierdut pe mana dusmanilor din tara si din afara si acum este numai chestie de timp pana se va prabusi sandramaua care ne-a lasat-o  nemernicii. 
Dar poate, poate.... ne vom trezi in al 12-lea ceas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu