Amazon MP3 Clips

marți, 6 decembrie 2016

Ce ati inteles de aici ?


Natasa
Salut. Eu abia acum am văzut că tu mi-a răspuns. Eu sunt foarte
bucuroasă. Mă bucur că ai răspuns. Eu chiar vreau foarte mult să stea
cu tine. Esti interesat de mine. Numele meu Natasa. Eu locuiesc și
lucrez în China. În orașul Harbin. Acesta este un mare și frumos oraș.
Îți voi povesti despre orașul de altă dată. Acum vreau să te întreb.
Vreau să se familiarizeze cu tine ce-ar fi să se întâlnească. Știu că
suntem departe unul de altul. Dar tu, mi-a placut. M-am uitat de multe
site-uri de dating online, și a văzut pe tine. Tău profil mi-a plăcut
și, prin urmare, am decis să scrie-ți. Voi trimite-ți o pereche de
fotografiile mele și voi scrie un pic despre mine. Dacă eu mă plac
ție, atunci răspunde. Vom comunica și este posibil să ne întâlnim.
Numele meu este Natalia. Dar prietenii ma suna Natasa. Deși nu am
puțini prieteni. Doar o pereche de colegi de serviciu. Totul în jurul
vorbesc în chineză. Iar eu nu înțeleg. Eu vorbesc Engleză, Spaniolă.
Și un pic de franceză. Dar nu în chineză )))
Am ajuns în Harbin, la locul de muncă-o jumătate de an în urmă. Eu
lucrez reprezentantul de vânzări de produse cosmetice. Eu locuiesc
aici, ca și în izolare. Puține comunic. Așa că am decis să caute de
dating online. Am 27 de ani. Eu nici o dată nu a fost жената și nu am
copii. Eu lucrez mult și bine fac. Am de toate din belșug. Singurul
lucru pe care am havent, acest lucru este meu de-a doua jumătăți.
Vreau foarte mult să iubească și să fie iubit. Esti foarte interesant
pentru mine. Haide, vom recunoaște unul pe altul. Și poate ne-o dorim
pentru a răspunde. Astăzi, pe strada secolul 21. Și avioanele zboară
la fiecare minut )))
Spune-mi mai multe despre tine. Și посылай mai am pozele. Eu vreau să
știu de tine mai bine. Eu la fel voi trimite-ți fotografiile mele.
Dacă ești încă aici și cauți o relație. Atunci răspunde-mi. Vreau
foarte mult să stea cu tine. Cum ai fotografia mea în masă de cafenea?
Aceasta este o fotografie făcută în timpul verii. - Ți place?
Voi fi de așteptare pentru răspunsul tău.
Natasa.




Вы писали 29 ноября 2016 г., 12:41:27:

> Multumesc pentru ca ai luat legatura cu mine. Ca sa ma cunosti mai
> bine  iti recomand blogurile mele:
> http://singurafelina.blogspot.com   http://odorica.blogspot.com
> teodorapetrescu.blogspot.comsi altele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu