Amazon MP3 Clips

duminică, 21 mai 2017

Minusuri

2017

DIN MINUSURILE BARBATILOR


Foto : Inessa, amanta lui Lenin stanga si Lenin in caruriorul cu rotile, dreapta.

Acum cand am vazut un documentar de cateva minute cu viata revolutionara a lui Lenin, in care se spunea asa cum am inteles si eu ca, daca Lenin nu paraliza,  nu urmarea revolutiei lua aceasta turnura sinistra. Dupa cei 3 ani de la revolutie macinati de razboi civil, Lenin echilibrat, ar fi reusit sa puna pe sina istoriei trenul Rusiei.
Va aduceti aminte ca in timp ce era bolnav la pat Lenin, interzisese sa mai fie primit la el   Stalin si cu limba de moarte a lasat ca Stalin sa nu-i urmeze la conducerea Uniunii Sovietice, ca este periculos(mai periculos ca Portocala). Dar ce putea face cand era paralizat  si a fost nevoit sa reanvete sa scrie si alte lucruri marunte din viata curenta.
Stalin arunca deoparte pe toti cei, care  se impotriveau vizitelor lui obositoare si cinice.
Dar acum am realizat ca nu am primit nici un mesaj de la vre-un barbat care sa spuna  ca, a avut ca si Lenin o amanta cu 5 copii, dar dupa alegerile din Franta, am vazut cum prostanacul  infantil, care a castigat alegerile a avut pana acum 10 ani cand a luat de nevasta pe mama mare cu 25 de ani mai batrana  si care pana atunci de la 15 ani ai lui, i-a fost amanta, cu 8 copii :))). Cred ca pierdea si se pierde in "basca".
Sa stiti ca cei de oriunde din lume inteleg cuvintele mele cu "inteles dublu". Deci prostanaci sunt cu duiumul, mai ales in functii importante.
Pe Lenin il inteleg ca, sunt studii care spun ca REVOLUTIONARII SUNT IMPOTENTI SI DE ACEEA SE DEDICA TRUP SI SUFLET CAUZELOR FARA FINALITATE.SPUN ASTA CA APROAPE TOATE REVOLUTIILE AU ESUAT. AMINTITI-VA DE REVOLUTIA MEXICANA CARE A INCEPUT IN 1910 ACTIVA PANA IN 1920, SI CARE NU S-A INCHEIAT NICI ACUM. ASA SA FIE ???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu